Mam problem z plikiem init.sqf, bo chcę zamienić jednostki zachodnie na wschodnie. Init z jednostkami zachodu wygląda tak :
A tak wygląda mój init.sqf w którym miały być jednostki (tylko artyleria) wschodu.
I tu jest klapa, bo nie pojawia się opcja "Support radio" poprzez menu akcji. W miejscu markerów nie pojawiają się jednostki. Nie wiem co tu jest źle.
W grze mam trzy markery, nazwane arty1,arty2,arty3. Umieściłem moduł funkcje z nazwą NEO_coreLogic_3.
- Kod: Zaznacz cały
[
NEO_coreLogic,
[
WEST,
[
[
getMarkerPos "NEO_mkr_transport_00",
270,
"BAF_Merlin_HC3_D",
"Eagle-One",
["pickup", "land"],
{}
],
[
getMarkerPos "NEO_mkr_transport_01",
270,
"AW159_Lynx_BAF",
"Eagle-Two",
["pickup", "land", "land (eng off)", "move", "circle"],
{}
],
[
getMarkerPos "NEO_mkr_transport_02",
270,
"MH6J_EP1",
"Eagle-Three",
["pickup", "land", "land (eng off)", "move", "circle"],
{}
]
,
[
getMarkerPos "NEO_mkr_transport_03",
270,
"UH60M_EP1",
"Eagle-Four",
["pickup", "land", "land (eng off)", "move", "circle"],
{}
]
],
[
[
getMarkerPos "NEO_mkr_cas_00",
270,
"AH64D",
"Falcon-One",
0,
{}
],
[
getMarkerPos "NEO_mkr_cas_01",
270,
"A10_US_EP1",
"Predator-One",
0,
{}
]
],
[
[
getMarkerPos "NEO_mkr_arty_00",
"MLRS",
"MLRS FATMAN",
2,
[["HE", 30]],
{}
],
[
getMarkerPos "NEO_mkr_arty_01",
"M119",
"M119 FREAK-ONE",
4,
[["HE", 30], ["WP", 20], ["ILLUM", 2], ["SADARM", 5], ["LASER", 10], ["SMOKE", 50]],
{}
],
[
getMarkerPos "NEO_mkr_arty_02",
"M119_US_EP1",
"M119 FREAK-TWO",
4,
[["LASER", 2], ["SMOKE", 10]],
{}
]
]
]
] execVM "scripts\NEO_radio\init.sqf";
execVM "briefing.sqf";
//Init UPSMON script
call compile preprocessFileLineNumbers "scripts\Init_UPSMON.sqf";
//Process statements stored using setVehicleInit
processInitCommands;
//Finish world initialization before mission is launched.
finishMissionInit;
A tak wygląda mój init.sqf w którym miały być jednostki (tylko artyleria) wschodu.
- Kod: Zaznacz cały
[
NEO_coreLogic,
[
EAST,
[
[
getMarkerPos "arty1",
"2b14_82mm",
"GROM1",
2,
[["HE", 30]],
{}
],
[
getMarkerPos "arty2",
"2b14_82mm",
"GROM2",
4,
[["HE", 30], ["WP", 20], ["ILLUM", 2]],
{}
],
[
getMarkerPos "arty3",
"GROM3",
"2b14_82mm",
4,
[["HE", 2], ["WP", 10]],
{}
]
]
]
] execVM "scripts\NEO_radio\init.sqf";
execVM "briefing.sqf";
//Init UPSMON script
call compile preprocessFileLineNumbers "scripts\Init_UPSMON.sqf";
//Process statements stored using setVehicleInit
processInitCommands;
//Finish world initialization before mission is launched.
finishMissionInit;
I tu jest klapa, bo nie pojawia się opcja "Support radio" poprzez menu akcji. W miejscu markerów nie pojawiają się jednostki. Nie wiem co tu jest źle.
W grze mam trzy markery, nazwane arty1,arty2,arty3. Umieściłem moduł funkcje z nazwą NEO_coreLogic_3.